ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  byeragon6060 Bir Salı Haz. 29, 2010 9:57 pm

ARKADASLAR BENDE SİZİN GİBİ COK BEKLEDIM AMA ACILCAK OYUNUN ADI PASİFİK DEİL TLCASPER İBNESİ NESCOMMT2 ADINDA ACMISLAR MSNDEN SOLEDİ OYUNA GIRDIM GIRDIM GİRMEZ OLAYDIM NE CELİK NEDE KRALİYET BOLEMI OLCAKD EDIM EVT DEDI SENIN AQ DEDIM KAPATTIM YANİ ANLİCANIZ ÇOK BEKLERSEİNİZ BEYLER EN İİSİ BAŞKA PVP BAKİN YALAN SÖLÜORSAM SEREFSIZIM.....İNANDIRMAK ZORUDNA DEILIM....AMA YEMİN EDEİORUM GERCEK.. Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes

byeragon6060

Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 28/05/10
Nerden : bende bilmiom :D

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  memofb12 Bir Çarş. Haz. 30, 2010 11:15 am

hacı onlar kurmamışki başka pvp bu Smile

memofb12

Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 11/06/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  byeragon6060 Bir Perş. Tem. 01, 2010 8:36 pm

allh carpsın gercekya biizaat konustum ve emınım ....

byeragon6060

Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 28/05/10
Nerden : bende bilmiom :D

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  starlord Bir Cuma Tem. 02, 2010 10:56 pm

arkadaşlar nescommt2 çok kötü bi pvp apraxın yerine yeni bi pvp açılcaktıya siteside www.pasifikmt2.tk işte msndne konuştum böylemi olcak die oda evt fln dedi ama casperin msnsini bnce kırmışlar gibi geliyo çünkü hiç caspere benzemiyo hmde sn tl caspert misin yazdım t yi yanlış yazdım oda evet bn tl caspert dedi:D bu yalan ya pasifik istiyoruzz ha nescom ha başka pvp çok kötü ya her pvp yüzde 15 kritik felan veriyoo hangisini oynucaz adam akıllı pvp istiyoz pasifikkkk Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

starlord

Mesaj Sayısı : 22
Kayıt tarihi : 29/05/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  byeragon6060 Bir C.tesi Tem. 03, 2010 4:08 pm

dedim size pasifik deil die Very Happy oyun kapandı bir daha zor görürüsünüz :!!!

byeragon6060

Mesaj Sayısı : 37
Kayıt tarihi : 28/05/10
Nerden : bende bilmiom :D

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: ARKADAŞLAR APRAXINTM YENİ ADI PASİFİK DEİL

Mesaj  memofb12 Bir Ptsi Tem. 05, 2010 11:03 am

beyler apraxine çok benziyor GençMt2 bakmaya değer aynı kraliyet 0 yang fln güzel pvp bakın bi Smile

memofb12

Mesaj Sayısı : 14
Kayıt tarihi : 11/06/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz