(2)TL'DEN SESLENİŞ!

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

(2)TL'DEN SESLENİŞ!

Mesaj  [TL]CASPER Bir C.tesi Haz. 12, 2010 12:07 pm

OYUNA NE OLDU,HATIRALAR,SORULAR

Değerli okuyanlar,
Oyunumuz 1 ayı geçik yayındaydı.Bu süre içerisinde çok fazla üyemiz oldu.36 bin gibi bir sayıdan bahsediyoruz.
BUG NEDEN OLUYOR?
Kapasitemiz zaten düşüktü.Oyunumuza yeni pack geldi felan derken,herkes yeniden 1 level karakter açtı,çok fazla karakter oldu.Bir yandanda oyun içerisinde sıkıntılar vardı.Bu sıkıntılar(laglar fln diyelim) bug'a dönüştü.Herkes bugta kaldı.Bugta kalan yeni çar açtı.Oda bugta kaldı ve yine çar açtı derken;oyun bugtan oynanmaz bir hal aldı.
LAG YOKTU
Gerçek metin2'de olan lag'dan bile daha az lag vardı oyunumuzda.Tek sorun bug'tu.
NEDEN BU KADAR ÇOK OYUNCU VAR?
Oyunumuz farklı bir oyun.Ve her zaman farkı yakalamak isteyen bir oyun.Zaten oyunumuzun 3 günde 5 bin,1 ayda 36 bin oyuncusunun olmasının nedenide bu.Bir aile ortamı vardı burada.Ben şahsen bazen oyuncularla (hiçbir gm'in yapmadığı kadar) çok sohbet ediyordum,onlarla şakalaşıyordum.Bu ne biçim GM diyenler oldu,çocuk herhalde bu diyenler oldu.Ancak benim isteğim zaten devamlı sorunla karşı karşıya olan oyunumuzda sizi biraz mutlu etmekti,aramızda sınıf farkı olmadığını göstermekti.Ve sizi bu oyuna bağlayabilmekti.Çünkü siz olmadan bu oyunda olmaz!GM'lerimiz devamlı oyuncularla ilgilenmek için uğraştı.Biz sizi çok seviyorduk.Sizde bizi tabii Smile
HİÇBİRİNİZ UNUTULMAYACAKSINIZ
Bu oyunda herkesle teker teker ilgilenmeye çalıştım,isimleriniz aklımda kaldı ve unutulmayacaksınız,benim değerli oyuncularım olarak aklımda olacaksınız.
SİZ EĞLENİRKEN GM'LER TER DÖKÜYORDU!
Hiç bir şey göründüğü gibi değil.İnanın takımımız çok çalıştı.Bir takım hiç ister mi?Oyuncu mutsuz olsun.Hiç ister mi?İstemez.PM'lere bakamadık.Çünkü bütün ekran doluyor.Hepsini okuyup cevaplamak,ardından tekrar okumak felan tüm günümüzü orada geçiremezdik.Ama inanın çok uğraştık.
BUGTA KALANLAR BİZİ AFFETSİN!
Bana pm'lerde msn'de yalvaranlar oldu,bugta kalan çarlarının kurtarılması için herkes benim konuştu.Ancak elimizden bir şey gelmiyordu.Yemin ederim bir şey yapamiyorduk.
BENİM TL ÇARIM BİLE BUGTA KALDI,KURTARAMADIM!
Ben kendi çarımı TL bile kurtaramadım bugtan.Akşam bugta kaldı,sabahta çıkaramadım.Reset attım olmadı.Ve bugta kaldı.Başkada denemedim.
BANA İLK KONUŞMADA KANKA DİYENLER OLDU
Oyuncularla aramızda çok büyük bir bağ vardı.Ben onları seviyor,onlarda beni seviyordu.Sanki GM değil onlardan biriydim.Hep sohbet yerinden muhabbetlerimiz olmuştu.
Benimle ilk konuşmalarında bazı oyuncular kanka,dostum,hacı,müdür gibi kelimeler kullananlar oldu ve ben bunlara asla kızmadım.
HATRIMI SORDULAR,BAZILARI CEVAP ALAMADILAR
Bazıları nasılsınız diye sordu yarısına olabildiğince cevap vermeye çalıştım ancak diğerlerine cevap veremedim bari buradan söyleyim: ÇOK ŞÜKÜR İYİYİM,SİZ NASILSINIZ?
HİÇ KAZANCIMIZ OLMADI! PARA HEP CEBİMİZDEN ÇIKTI.
Yine yemin ediyorum,hiç kazancımız olmadı.GM'lerle giderleri ortak paylaştık.Yani hep para cepten çıktı.Ve sizin için çıktı.Ben editliği getirip milyar kazanabilirdim.Ama yapmadım,yine sizi düşündüm,oyunun dengesi bozulmasın dedim.
ÇOK KÜFÜR YEDİK!
İnanılmaz derecede küfür yedik.Gelen geçen küfür etti.Haklılardır tabii ben yine kızmıyorum ve oyunda sohbet yerinde küfür edenleride gördüm ama bir şey demedim.Biliyordum ki onlarda haklı.
YOLUNUZ AÇIK OLSUN,ÖZÜR DİLERİZ!
Son 1 Ay tam SBS sınavları zamanına geldi.Çok çocuğu derslerinden alıkoymuş olabiliriz.Hepsinden özür dileriz.Ama geri dönüş yok bundan sonra çalışmaya devam ederlerse asıl o zaman mutlu olurum.
HAKKINIZI HELAL EDİN!
Ben size iyi hizmet edemediysem hakkınızı helal edin,bende hakkımı helal ediyorum.
OYUN BİR DAHA AÇILABİLİR Mİ?Ben açmayı düşünmüyorum.Ama açılabilir,açılmayada bilir.Siz bizi 2 günde bir siteye girerek takip edin.


[TL]CASPER
Takım Lideriniz.
avatar
[TL]CASPER
Takım Lideri
Takım Lideri

Mesaj Sayısı : 31
Kayıt tarihi : 01/06/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: (2)TL'DEN SESLENİŞ!

Mesaj  MéLiHh Bir C.tesi Haz. 12, 2010 12:10 pm

Sad TL sen süpersin.
avatar
MéLiHh

Mesaj Sayısı : 151
Kayıt tarihi : 31/05/10
Nerden : İsTaNBuL

http://www.chip.com.tr/kisisel/135391/

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: (2)TL'DEN SESLENİŞ!

Mesaj  saldazar Bir C.tesi Haz. 12, 2010 12:58 pm

aH be TL bu sw güzeLdi Her Şey Wardı sW KRaliyeten TUT celikQine KAdar 70 lv silahrından tuTT aY kılcınına kadaRRRRRR

sW kapaNınca Kend,m, FacebookTaki Farmvileye VErdim BAk ne Ekersek Onu biçiyoz aÇ sW bea:S Question Arrow
avatar
saldazar

Mesaj Sayısı : 21
Kayıt tarihi : 08/06/10

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

sa

Mesaj  justenca Bir C.tesi Haz. 12, 2010 5:18 pm

herkezi düşünmüüsn gercekten süper birisin tebrik ediyorum seni ...inşlh oyunu acarsını tekrar size güvencimiz sonsuz ama hic bi umut vermiyorsunuz Sad
avatar
justenca

Mesaj Sayısı : 73
Kayıt tarihi : 26/05/10
Nerden : Nereye

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: (2)TL'DEN SESLENİŞ!

Mesaj  Sponsored content


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön


 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz